Själv hemma, Förkyld.

Jaha, nu är jag med i träsket med.

Sitter i lägenheten på hisingen, helt själv. Förkyld och lite trött.
Madelene är hos sin kusin i kalmar till onsdag.
Jag saknar henne, första gången sen vi gifte oss som vi är ifrån varandra.
Det är alltid mysigast att få vara ihop.

Idag har jag varit på min skola där jag har praktik, och fått se hur en lärare kan vara i undervisningssituation.
Det låter väl kul?  Nja.....

Sen åt jag en pizza i min ensamhet. Åt en igår oxå, men kan man få för mycket av det goda?

Kl 19 åkte jag in till musikhölgskolan för att repoa med en gospelgrupp. Lirar orgel där, och det får man nog säga går ganska bra. Åkte hem så jag var hemma vid 22.30.
Jag missade Tila Tequila, och färjan. Två serier som verkligen återspeglar intellektet i vårt moderna Sverige!
Jag tycker min syster Elisabeth (elisabethsimonsson.blogg.se) uttryckte sig bra om tv.

Ska spela lite dator

Kommentarer
Postat av: mamma

så roligt att läsa!!

Har du rakat dig.....

2008-10-13 @ 23:41:09
Postat av: thomas

Nja, testar ibland lite nya "frisyrer".

2008-10-13 @ 23:51:09
Postat av: Elisabeth

haha, va rolig du är. Du missade inget. jag satt som bekant och bloggad ehela kvällen så ja missade det också. har dock slötittat några gånger. Idag var jag på praktik igen. Han sa inte ett ord till mig förutom när han kom för tidigt till en lektion och skyllde på mig. "sånt ska du veta" jippie. det är så kul att vara på praktik... o du förresten. vad är musik för dig???

2008-10-14 @ 12:15:22
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade hjärtat!

Kommer snart hem till dig igen. Håll uut!!

Du lär bli frisk av dom helt fantastiska badankorna jag köpt till dig. Om inte annat gör dom dig glad iaf=)..hoppas jag)

Miss U!!

Kyssar o Kärlek Din Madelene

2008-10-14 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0