En bättre dag...

Ringde till polisen idag, fick reda på att min intervju med poliserna hade gått kanon, de hade rekomenderat mig varmt, men psykologen tyckte jag var för ung.
Att jag inte hade vart med om så mycket tragiskt.
Får väl se till att vara med om något till nästa gång.
Kanske ska nämna om när min husspindel bodil åt upp anskar...?

Middagen med kycklingfilé blev succé. Här nedan kommer bild på hur resultatet blev.

Idag (Torsdag) har Maria och ally hälsat på mig och madde (prinsessanavseptember.blogg.se).
Ally är så söt. Alltid go o glad. Och maria med såklart:)
Det bjöds på tonfisksallad och isvatten. Här e vi nyttiga;)

Nu ska jag sitta ner och skriva lite CV, o söka jobb.


Lägger även in en bild på min o madde sröda-lins-soppa, med hemmagjord pasta i...gott;)


Kycklingfilé med blomkålsmos, rostade cashewas o squash. Och lite sallad.



Rödlinssoppa med hemmagjord pasta. dom ser ut spom bananer, men de e pasta...



Ally letar efter en bra film att se med mamma maria till kvällen....



... men hon hittade inte någon hon tyckte va så bra.



"Moster" Madelene med en go tjej i famnen. Och en badanka som liknar Elvis. jag fick 2 st av madde när hon kom hem från kalmar. Denm andra liknar en nunna..:)



Och en sista bild på morbror Thomas som lär Ally alla sina knep vid pianot.

Ha en fin kväll!! // thomas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söta bilder :) Tack för idag Tompan! Nu ska ja in och kika på maddes blogg.

2008-10-16 @ 20:51:51
URL: http://mclachlan.bilddagboken.se
Postat av: Elisabeth

O va fina bilder, o va dukitiga ni är med maten! kanske man får bjuda in sig själv och sin bättre hälft på film och mat någon gång? keep on blogging:)

2008-10-16 @ 21:10:13
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Dilan

Du är söt!

Vad händer hos dig?

2008-10-16 @ 21:15:25
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: cafelattemorsan

Kul med blogg! Nu har även jag hittat hit!

Här i norr är det bra med oss! Axel är lite snuvig..men det är på bättringsvägen! David är o ser Frölunda spela mot Modo i Övik! O Almis växer så det knakar! Stor tjejen!! Hälsa Madde, kram p

2008-10-16 @ 21:28:13
Postat av: hanna

hahahah! bilden på måånga utrivna dvder, så härligt!! :D va nyttiga ni är, idag blev det chili con carne för min del och efteråt bakade jag, så lite duktig känner ja mig, lite.

2008-10-16 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0