Nu är jag tillbaka!

Ja så e jag tillbaka.
Jag har medvetet inte bloggat för jag hade inget att blogga om!
Men nu har jag det!

I Lördags när jag hade slutat jobbet, efter att ha jobbat 13 dagar i följd, kom jag hem till en städad lägenhet.
Lite nedsläckt fast många tända ljus och en varm doft av nylagad mat låg i luften.

I dörren står min underbara mysiga lilla fru och ler finurligt, som bara hon kan!
Hon skickade in mig på sovrummet, för hon skulle förbereda saker i vardagsrummet o i köket.

Sagt och gjort, jag satte mig vid datorn en stund, innan jag fick komma in i vardagsrummet.

På bordet var det dukat fint, och en stor fin röd ros stod i en vas. Den hade Madelene köpt till mig!
Det var det finaste ros man kunde få! Vid min plats låg ett litet paket. Det hade madde köpt till mig för att hon tyckte jag jobbat så duktigt. Hon är underbar!


Vi satte oss, och madde serverade maten. Hon hade lagat Thaimat, wockade grönsaker med stekt lax och sötsur sås, med nudlar. Ojojojojoj det var såååå gott! Hon kan verkligen laga mat, min fantastiska kvinna!


Efter maten fick jag öppna mitt paket. Det var första Arn-filmen! Jag fick andra Arn-filmen i födelsedagspresent, så nu har jag båda! Tack tack tack min snygga söta fru!

Efter det så hade madde en överaskning till till mig!
Hon tog fram en finfin godisskål, och chips, och nästan bäst av allt.....

En Liten Flaska Casillero del Diablo, ett rött vin jag älskar!
Sedan satt vi framför tv:n, jag smuttade på mitt vin och mådde som en kung, allt tack vare att min underbara fantastiska fru är så påhittig och mysig!


Och så duktig hon e, hon GICK från oss över bron till nordstan och handlade allt hon behövde för kvällen, sen GICK hon tillbaka.... Snacka om imponerande och duktigt!

Jag älskar dig min fantastiska Madelene, du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Älskar dig med hjärtat mitt!!

2009-01-19 @ 21:40:33
URL: http://prinsessanavseptember.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh, sååå mysigt det låter!!!!!! Så roligt att ni gör så fint för varandra!!

2009-01-19 @ 22:23:06
Postat av: mamma

förra inlägget var alltså från mamma Berit

2009-01-19 @ 22:24:04
Postat av: Steffo

Låter trevligt :)

Vilken bragd!

2009-01-22 @ 08:38:58
Postat av: Elisabeth

Man tror att man har fått massa kommentarer men då är det alltid mamma som skickat minst tre för att hennes nsmn aldrig kommer med:)



Va underbarty mysigt ni gör för varadnra! o va duktig madde va som gick så långt!!!!



ska bli kul o hälsa på er. Vi får hitta en dag som passar! puss

2009-02-09 @ 23:34:33
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara din lilla fru, som tar ett break i allt hemskt pluggande...

Tänker på dig, och hoppas att det går bra på kören=) Älskar dig!! Kyssar

2009-02-20 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0