Jag är hur bra som helst...

...på att inte uppdatera min blogg.

Men det är för att jag inte tycker att jag har något kul att skriva.
För hur kul är det att läsa om det inte finns roliga historeier eller kul bilder?

För övrigt är det ju alltiud bilderna som är det roligaste när man läser en text.

Jag kan ju uppdatera lite om läget idag:

Hat jobbat en stund, och efter jobbet stannade jag till vid gabriel som fått nytt jobb. Grattis!
Efter detta åkte jag hem och spelade super mario med Madde (som är bättre än mig på det spelet:)
Sen åt vi lite varma mackor och nu hgar vi suttit och pluggat lite.

Håller på att försöka lägga om gräsmattan här oxå. Det kommer nog bli  fint...

Skulle sitta bra med en blogg-tävling kanske.

Nu ska jag sitta och läsa lite finlitteratur medan madde pluggar vidare.

Ha de fint!

//t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0