Förberedelser för det "nya" livet...

Min gamla blogg... 
 
Tänkte jag skulle använda denna mer effektivt nu när jag flyttar, så den som vill följa med i mitt liv kan göra det! 
 
Vad händer nu då?
- Jag jobbar juli ut på SOVA.
- Spela på OAS sommaronferens.
- Tala på Credos sommarläger.
- Flyttar hem till mamma och pappa i augusti
- flyger den 16:e augusti till Chicago!
 
Det är mycket som rör sig i huvudet på mig.
Dels enkla saker som att ha med rätt papper till visumansökan, till störe tankar som:
vad i hela världen sysslar jag med?
Kan bli lite mycket, och det tar mycket energi. 
Men jag eldas på av tanken att detta är utanför min box, detta är något jag normalt bara skulle prata om, och nu GÖR jag det!
 
Och någonstans i detta ligger min livsinsikt, det som jag vill ha som driv: Leva mitt liv, lev alla dagar, lev i alla de val som kommer för min väg, och vara den som faktiskt väljer!
 
Det är spännande. Och obekvämt. Men jag försöker. 
Jag vill verkligen inte ångra val jag inte gjorde, antar att mitt sätt att leva, att gå utanför boxen, blir lättare och lättare ju äldre jag får bli! 
 
Så, nu packar jag snart ner för USA. Och jag flyger ur min box. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Creutz

Som det heter i Vaftrudnesmål:

"Lycklig avfärd, • lycklig hemkomst,
lycka på färden dig följe!"

Ser fram mot att följa dina vidare äventyr här på bloggen.

2012-07-02 @ 00:59:23
URL: http://literature-connoisseur.blogspot.com
Postat av: Linnea

Helt rätt Thomas! Göteborg står kvar om de skulle vara så att du längtar hem, men detta äventyr sommer nog bli helt fantastiskt. Tack för sist! Var så kul att ses! Kraaaam!

2012-07-02 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0