Härliga juletid....

Jag har nog aldrig upplevt en mer stressad tid än den just nu, detta året.
Mycket i skolan med tentor och inlämningar, sen har jag fått jobb som säljare, vilket jag prioriterar stort.
På detta har jag en stor spelning nästa helg som ska ordnas med. Och sen alla julklappar så klart.

Det är tur att jag har madde som håller reda på mig mitt i allt.

För de som inte vet, så tar jag studieuppehåll från musikhögskolan nästa år, för att jobba som säljare
för megaphone. Där säljer jag IP-hemtelefoni och mobilabbonemang.
Under det kommande året skall jag söka till polishögskolan igen, och hoppas på att jag kommer in denna gången.

Musiken läggs lite åt sidan, det kommer inte vara mitt prio 1.

Så ser det nya året ut.... Ett spännande år på många sätt...

Ha de bra allihopa nu!

Mvh Thomas

Kommentarer
Postat av: maria

Vad skönt Thomas! Du kommer nog "må bättre" nu utan musiken ett tag :)

2008-12-15 @ 21:47:22
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Davor Zuker

Lycka till med telefonförsäljningen.....håll dig borta från baldersväg 9 bara när det gäller abonemang osv.....

2008-12-19 @ 22:46:08
Postat av: Anonym

haha! fast det är ju inte 3 denna gången ;)

eller?

2008-12-21 @ 21:56:44
Postat av: Anonym

Vad menar du hanna?

2008-12-22 @ 01:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0