3 fantastiska månader!

Jag börjar med att skriva om dagens viktigaste händelse!
Jag och Madelene firar 3 månader idag som gifta.

Det har gått både upp och ner, vi har haft roliga stunder och lite jobbiga stunder, men hur jobbigt det än blir så är det ändå det mest fantastiska beslut jag tagit, att bli din, Madde! Du stöttar mig hela tiden, och muntrar upp när jag e deppig.
Du finns alltid där för mig. När jag åker hem från skolan så myser jag när jag tänker på min lilla fru hemma, eller när jag sitter hemma själv så längtar jag alltid till du kommer hem! Du är mitt allt, hjärtat! Jag älskar dig! Och ikväll blir det en liten överaskning! Spännande......

För er andra som inte får en sådan kärleksförklaring kan jag bara uppdatera läget lite mer:

Jag och Madelene kommer tillbringa vårt nyår i Idre fjäll iår. Alltså, för de som planerade att komma hit o grattulera på min 22års dag så e de ingen idé. Men vi kommer hme den 2 jannuari, så då går det bra att svänga förbi med en liten present eller 2!

Jag har nästan aldrig stått på skidor så det blir en spännande tid i mitt liv! Vi köpte ett skidställ till mig häromdagen.
 blått o svart. De e coola färger de!

Sedan har jag fått nya glasögon och nyklippt hår oxå!


Såå, det är väl nästan allt som hänt den sista tiden....
Strax klar med hemtentan oxå, bara 1000 tecken kvar;)

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag ska också till fjällen på nyår. Till vemdalen. har heller aldrig stått på ett par skidor.. vi får stötta varandra!! är lite nervös för det:) haha kram

2008-11-23 @ 15:42:54
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Du är så fantastiskt underbar älsklingen min... folk får tycka vi är jobbiga som skriver kärleksförklaringar på ens egna och på den andres blogg, men jag bryr mig inte=) Älskar dig mest av allt och dessa tre månaderna har varit dom bästa tre månaderna i mitt liv. hittills;) Kyssar

2008-11-23 @ 16:39:12
URL: http://prinsessanavseptember.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har nog fått mail om det... eller ?

2008-11-26 @ 20:34:13
Postat av: mamma

längtar efter er!!!!!!!!!

2008-11-26 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0