...Det har inte blivit än vana än....

...det här med att blogga. Som ni säkert förstått så har jag haft fullt upp med allt möjligt.
Därav att det inte uppdaterats här så ofta, men nu ska jag skriva lite.

Först kan jag berätta lite om middagen jag o madde lagade häromdagen.
Vi sprang på lite innanlår-kotletter på willys, som hade kort datum.
Så vi slog till och lagade en riktigt festlig måltid sådär mitt i veckan. Inga nudlar för oss inte;)



Till våra köttbitar, som jag stekte upp till perfektion (de nästan smällte i munnen) hade vi kokt potatis.
Potatis är en bra och billig sak som fungerar perfekt om man vill ha lite mer klass på maten än makaroner.
Nyttigt är det oxå!
En "sås" gjord av spenat som är kokt i matgrädde, blir inte riktigt sås men fungerar perfekt till den något torra potatisen, och en sallad tillreddes oxå. Smaskens!

Mer goda saker vi lagat till hittar ni på min underbara fru Madelenes blogg! Prinsessanavseptember.blogg.se!

För övrigt i min kalender ligger innan jul 5 gospelkonserter med 3 olika grupper och repetition till detta. Det är väldigt kul, men väldigt mycket att öva på och hålla koll på, när man samtidigt pluggar 100%. Sen till det tillkommer den vanliga vardagen med vänner och evenemang som skall uppmärksammas och genomföras. Då blir det inte mycket tid till bloggen;)

Men jag ska försöka bättra mig!

Nu skall jag städa lägenheten, läsa kurslitteratur, öva piano o laga mat innan jag åker till skolan om 3 timmar.

Ps. Tävling kommer inom kort! Var redo!

Mvh Thomas Simonsson

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hjärtat mitt! Älskar ditt sätt att duka fram bestick=) Spenat är betydligt nyttigare Och godare än vanlig sås ju, det glömde du bort att skriva, fast du kanske inte tycker det lika mkt som jag om jag känner dig väl och det gör jag ju^^ Älskar Dig Kyssar

2008-11-07 @ 15:19:47
URL: http://prinsessanavseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0