Tävlingen avgjord!

Då har jag fått in resultatet, och kan med glädje meddela att min svåger

Niklas Svensson

vann med en motivering som inte bara visar på förnuft i en något stressande situation utan oxå en framtidsvision!

Det är bara att grattulera!

Pris: "BOOGIE NIGHTS", en strålande 2-timmars dvdfilm om 70-talets glansdagar.


Här är Niklas motivering.

"Sigvard the dog blir det.
Motivering: Han verkar vara mycket insatt i styrketräning och eftersom jag är klen som ett
grässtrå så skulle vi kunna köra långa pass på sigvards gym som han självklart byggt upp på ön.
Han ser även ut som en mördarmaskin så maten skulle inte vara något problem. Låter honom gå lös en stund så har jag nog en fin oxe att knapra på.
Plus att jag har en fin vän som är vid min sida i vått o torrt.
Efter tre år på den ön har lilla Niklas bliv stora Niklas.
Varför bli strandsatt på en öde ö om man inte kan utnyttja situationen o göra något gått av det?

De andra djuren suger.
Kattan e bara i vägen. Kommer nog bara bli dödad.

Fågeln kan man kasta för vem behöver underhållning om man inte har något gått att äta under tiden?

Vildsvinet skulle man döda efter 2 dagar sen skulle han ruttna och man skulle bli sjuk o dö själv.

Grodan suger hårdast. Vem överlever på en clementin var 7e timma?...om den inte var muterad förstås, men det är ju den inte."

GRATTIS GRATTIS NIKLAS!

De andra tävlingsbidragen finns att läsa i kommentarer till tävlingen.

Såååå.... nu är det såhär att nästa tävling har ett lite speciellt pris, så håll koll på bloggen, så du inte missar att tävla!

Mvh Thomas


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ojoj, detta kom som en stor överraskning.

Först o främst vill jag tacka Thomas som gav mej möjligheten till att vinna denna underbara tävling och min syster som gjorde att thomas och jag lärde känna varandra.

Vill även tacka min flickvän Carola som varit med mig under denna underbara och spännande period.



Sist men inte minst vill jag tacka Kalle Ankas Pocket nr 353 "Trångt Läge" som underhållt mig under mina längre toalettbesök.



TACK!

2008-11-18 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0