Dålig Dag!!

Idag har jag haft en dålig dag:

1. vaknade och mådde kasst, förkyld och tung i huvudet. Men var tvungen att åka iväg till min praktik annars skulle jag få göra om hela skiten.

2. När jag väl kom hem o satte mig vid datorn, fick jag ett mail från polisen. "du har tyvärr inte fått en plats till polishögskolan, men sök gärna igen!" Lite tråkigt....

3. Efter att ha läst det så gick jag vidare till nästa mail som klargjorde att jag förlorat en match mot pappa i "Henånröra". Typiskt.

4. Madde kommer hem om 2 timmar. Det är 2 timmar för långt, vill att hon kommer hem nu!

Jaja....
Det verkar iallafall som om jag har det bättre än den här stackarn som jag läste om i dagens Aftonbladet:




Vad har jag att klaga på, när man ser hur andra har det?

nu ska jag laga middag till dess madde kommer hem. det blir

Kyckling med rostad cashewas och grillad squash med blomkålspuré.

Nyttigt.

ha de fint. //t


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag kan iallafall glädja dig att din blogg orsakade skratt hos både mig och Mikael. Skönt att madde kommer hem idag! Vet hur det är att vara den som är hemma och väntar, det är hemskt! Trist med Polisen, men kom du så långt tycker jag du ska prova igen! Prova tills du komme rin, det är så dom vill att man ska göra, för att visa att man verkligen vill! kramar

2008-10-15 @ 14:45:48
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: mamma

instämmer med din systers visdomsord!! och du, vad duktig du är på att laga mat!!! När blir vi bjudna på denna goda rätt?



Mamma

2008-10-15 @ 14:49:34
Postat av: banana eller nudeln som vissa säger

oj thomas, vlken dag, nu tycker jag synd om dig till skillnad från igår :/ KRAAAAAAM!

2008-10-15 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0