Hemma hos....

Hanna idag.
Kände mig duktig, för jag vandrade över hela stan från musikhögskolan till överås!
På vägen dit svängde jag in på gamla örgrytes kyrkogård. Där fanns många fina gravar, men det var lite "dött" där...

Jag har nog lite feber, känner mig riktigt schleeten..
imorgon kommer madde hem iaf. Då har jag någon som kan tycka synd om mig, så jag slipper det själv.

Hanna ska följa min blogg, har hon sagt. Då har jag en trogen läsare iallafall.




Här är hanna dårå. Hon är alltid på G.


Kommentarer
Postat av: mamma

här har du en trogen läsare till!!

2008-10-14 @ 18:52:40
Postat av: Elisabeth

Och en till...:) va duktig du är som gick ända till Hanna. Klarar du av att gå ända till mölndal?? i dare you...

2008-10-14 @ 18:53:56
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Självklart får ni fika!!

2008-10-14 @ 21:26:55
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: J-man

Ja slänger me ett öga ibland... :)

2008-10-14 @ 22:39:21
Postat av: steffo

alla håller väl ett öga på din blogg av syskonen? ;)

2008-10-17 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0