Tävlingen avgjord!

Så har vi kommit fram till den stora stunden då resultatet skall avslöjas.

1 skäggfrisyr
1 vinnare
1 pris


Kan det bli mer spännande?

Vinnande skägg:
På 3:e plats med 5 röster: "90-tals-pappan"
På 2:a plats med 6 röster: "Len som en babyrumpa, helrakat"


Och på 1:a plats med hela 7 röster:

"Det vanliga!"  bild nr 1.
Sammanlagt kom 26 röster in. Bra gjort!

Och av de som röstade på skäggbild nr 1, "det vanliga" har en dragits som vinner ett fint pris!

Och vinnaren är:

HANNA SIMONSSON, Grattis grattis!
(Lotteriet gick till som så att alla namn skrevs ned på en bit papper som veks ihop, och lades i en burk. Efter lite omskakande i burken drogs en lapp slumpmässigt upp. Beslutet går ej att överklaga). 

Och priset: Fire & Glow relaxing moods with inspiring Music and sounds!

Vad kan vara bättre och mysigare än en helt fantastisk bras-dvd!?
Detta är alltså "Fire & Glow relaxing moods with inspiring Music and sounds", en helt fantastisk bras-dvd att ha i höst och vintermörkret!

       

Det är bara att gratulera både mig som slipper ha "90tals-muschen" och Hanna, som vann ett så fint pris!

Nu börjar en vanlig bloggvecka, där ni kan läsa om min och Maddes spännande vardag, men till helgen kommer det en ny tävling, så håll er uppdaterade!

Mvh Thomas


Ps. kolla in  prinsessanavseptember.blogg.se, hon har fixat sin sida riktigt snyggt!


Kommentarer
Postat av: johannes

bra att det bara är en dvd. då kan inte branden sprida sig...

2008-10-20 @ 11:45:51
Postat av: the winner

HAHAHHA! åh tack, ska nästa vinnare få akvaruim dvd?



Jag ska komma så fort ja kan och hämta mitt älsakde pris!

2008-10-20 @ 19:39:34
Postat av: Ida R.

Hej Thomas!

Hamnade lite av en slump har nar tiden i Vietnamn blev lang. Trevlig lasning och nagra glada skratt, du vet vad jag tycker om din humor.

Synd det dar med Polishogskolan... Jag hoppas pa dig nasta gang!

Ja, Vietnamn halsar.

Las pa min resedagbok om du har lust, i.rosen.

Ma val! Vi hors

Kram

2008-10-21 @ 10:39:48
Postat av: Maria

åh det hade jag velat vinna... tänk med en god bok och en kopp the i mörkret! Kanske man kan köpa "brassprak" på tex cd åxå :) Ser fram emot nästa tävling!

2008-10-21 @ 22:50:10
URL: http://mclachlan.bilddagboken.se
Postat av: Stefan S

Attans oxå, den ville jag ju ha xD

2008-10-21 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0