Goda vänner och överraskning!

Igår, lördag, när jag precis skulle knyta ihop säcken med mitt sista par kunder i butiken så händer det något galet!
 
Helt plötsligt dyker Andreas och Lena från Ängelhom upp! 
De har åkt 2 timmar för att hälsa på mig, bjuda mig på restaurang och sen åka hem igen samma kväll! 
 
Bara för att hälsa på mig! 
Gissa om det var uppmuntrande och gav go energi! 
 
Det blev till att boka bord på Bamboo i Göteborg (mongolisk buffé).
Där satt vi och åt en bra stund. När vi var klara och kom ut från bamboo var kl 20 och vädret var varmt och fint.
Vi åkte vidare till Härlanda tjärn och gick skogspromenaden runt! 
 
Jag och Madde bodde ju där innan, och brukade ofta gå runt den rundan! 
Alla färger och dofter! Fantastiskt! 
 
Vi såg björnbär och hallon, grodor och rådjur. Kaprifolerna blommade! Underbart! 
 
Kan verkligen rekomendera både restaurangen och promenadstråket. Men mest av allt kan jag rekomendera ett gott sällskap! Det gör mycket! 
 
TACK ANDREAS och LENA!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0