Thanksgiving..

Idag firar vi thanksgiving och det är mycket kring det. En bra dag där fokus är på att påminna varandra, oavsett var man befinner sig i livet, vad som faktiskt är bra i livet, vad jag kan vara tacksam för.

Jag firar med min "familj" här i Chicago, Denise och Lyndell.

Vänner, jag är så otroligt tacksam för er alla! Ni har alla hjälpt till på olika sätt att bära mina sorger med mig, stöttat, gråtit och skrattat med mig.

Varje dag vi vaknar upp och får ännu en dag att leva är en chans att skriva nya kapitel i vårt liv. Jag skriver nya kapitel varje dag, och ser med glädje och ljus på framtiden.

Tack för att ni är en del av mitt liv!

//Thomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0