Snott från Madelenes blogg.

Sitter och gråter av skratt när jag läser Maddes blogg. 
Hon har så många knasiga historier för sig och det är roligt att läsa allt vi gjorde!
 
Detta fann jag i ett inlägg när Madde var väldigt förkyld, just kommit hem från skolan och jag var på jobbet.
 
"Så nu sitter jag hemma, i min sjuka ensamhet och tycker synd om mig själv samtidigt ätandes en plopp vilket jag tyckte jag skulle ha även om det inte är lördag..."
 
Ploppen hade vi vunnit på liseberg (en sån där jätteplopp).
 
Hon skrev finurligt, och det är kul att läsa! 
 
//t
 
Ps.. Här sitter madde framför vår brasa i vår första lägenhet. Hon var så rolig :D
 

"...och så lite mys framför tvbrasan
det ni inte hör är att julmusik spelas på hög volym;)
snacka om julstämning;P".

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att bloggen finns, jag läser den ibland också. DVD brasan har f.ö. hög mysfaktor!!!

2012-10-26 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0