Det händer mycket hela tiden..

..Nu va det ett tag sedan jag skrev något här..
 
Allt går så bra! Skolan tar sååå mycket tid, men det går bra! 
Jag försöker strukturera dagarna och vara lite diciplinerad. 
 
Musiklivet här på skolan har kommit igång, och jag är med nästan överallt. Det är roligt att få vara med, men jag får nästan tacka nej till en del speleri för att hinna med vanliga skolan oxå.
 
Vanliga skolan innebär en del klasser med mycket skrivningar. Det är det tuffa. Men jag har god hjälp både från kamrater och skolan! 
 
Jag har köpt mig ett nytt piano och jag har gått med i en kyrka. 
 
Jag har klippt mig och jag har börjat laga mat här hemma!
 
Jag har börjat gå till gymmet för att bygga muckler.
 
Dagarna går snabbt, har snart varit här en månad. Det är knasigt..
 
Igår var det Madelenes födelsedag.. Jag tänkte mycket på det. Tänkte tillbaka på de dagarna vi firade tillsammans...
 
Men tillvaron här gör mig så mycket gott... 
 
Jag är här, och jag klarar mig! Det känns som om jag verkligen börjar om mitt liv. En nystart. 
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Så skönt att höra att din vardag rullar på i landet långt bort! Så kul att läsa din blogg och se vad du har för dig. Tahand om dig käre vän! Kram!

2012-09-12 @ 07:10:19
Postat av: Inger Eriksson

Mycket roligt att läsa om hur du har det.Våga säga
nej också. Du vet att det finns något som heter
våggen som många har gått in i.Jag är glad när du
skriver på svenska,annars är det kört.Ta väl hand
om dig.Allt gott önskar jag dig.

2012-09-12 @ 16:11:04
Postat av: Tobias Ahlstrand

Följer dig med glädje!

2012-09-12 @ 17:34:04
Postat av: Caroline Wahlström

Vi gläds med dig du fantastiska människa! Så härligt att få följa dig... <3

2012-09-12 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0