Första året avklarat...

..2 till innan jag är klar.
 
Första året, tiden flyger iväg..
Jag har haft så roligt, jag har utvecklats och jag har vuxit!
Det har inte varit enkelt alla dagar men det är värt varenda sekund att vara här!
 
Denna terminen gick jag ut med betyget A i alla klasser, högtsa betyg och toppsnitt i det amerikanska beytgsystemet, GPA 4.0. Vilket betyder att jag är en toppstudent i min årskurs... Det har aldrig hänt innan i mitt liv...känns lite konstigt... men coolt:)
 
Jag planerar för min gospelturne i Sverige i sommar. Det kommer blir kul, en dröm går i uppfyllelse! 
 
Jag har träffat en underbar tjej från Alaska. Så underbart att få ha henne i mitt liv! 
 
Jag har brutit med några kontakter i mitt liv, människor som dragit min energi ur mig och som lett mig in på vägar som skymde mina egna drömmar och mål, som gjorde mig till ett offer istället för en ledare av mitt eget liv. 
Så underbart att kunna klippa sådana band som inte gör en gott!
 
Nu längtar jag hem till Sverige, och träffa alla mina vänner och familj! 
 
Stay cool!
 
Sincerely,
Thomas Simonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0